1. Regulamin określa szczegółowe zasady konkursu dotyczącego opracowania projektu i wykonania stroju składającego się z odblaskowych elementów „Moda na odblaski”.
2. Cele konkursu:
propagowanie idei noszenia odblasków, zgodnie z ustawowym obowiązkiem korzystania przez dzieci z elementów odblaskowych,
promowanie wszelkich inicjatyw ograniczających zagrożenia w ruchu drogowym,
pogłębienie dotychczasowej wiedzy dzieci i młodzieży odnośnie bezpiecznego zachowania na drodze,
zachęcenie dzieci i młodzieży do przedstawienia własnego kreatywnego pomysłu na zwiększenie bezpieczeństwa na drodze poprzez wykonanie stroju artystycznego z materiałów odblaskowych.
3. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Starej Wsi - p. Katarzyna Gruca- Drąg i p. Agnieszka Mężyk
4. Konkurs adresowany jest do uczniów klas I – VIII naszej szkoły (2 osoby z każdej klasy).
5. Zadaniem uczestników będzie wykonanie, a następnie zaprezentowanie stroju zawierającego odblaskowe elementy. Każdy uczestnik konkursu może wykonać i zaprezentować publiczności jeden strój.
6. Zgłoszenia dokonuje uczeń lub rodzic poprzez zgłoszenie się do p. Katarzyny lub p. Agnieszki do 02 października 2023 r.
Data konkursu będzie ogłoszona w późniejszym terminie.
7. Projekt stroju – dowolny (np. strój wieczorowy, sportowy, na plażę, formalny – do pracy,szkoły, itp.). Strój może być wykonany z dowolnych materiałów.
8. Organizator konkursu zadba o odpowiednią oprawę muzyczną podczas pokazu odblaskowej mody.
9. Jury przy ocenie stroju będzie kierowało się następującymi kryteriami:
- kreatywnością uczestników przy projektowaniu stroju,
- sposobem zaprezentowania pracy konkursowej podczas pokazu,
- wykonaniem stroju z wykorzystaniem odblaskowych elementów.
10. Dla uczestników konkursu przewidziane są nagrody i dyplomy.
11. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie.
12. Wszelkie zapytania odnośnie konkursu należy kierować do p. Katarzyny i p. Agnieszki.